Tak jsme se po delší době zas dočkali jedné parády od pana Knotka a jeho vydavatelství PK Graphica. Tuto sestavu pan Knotek připravoval již několik let. A oč se tedy jedná?
Předloha
Hlavní roli zde hraje legendární Tatra 111, která je jedním z nejslavnějších nákladních aut značky Tatra. Mimo naši tehdejší Československou armádu jsme Tatry 111 mohli potkat i v německé armádě a v mnoha dalších zemích v civilní službě. My tu máme konkrétně cisternou verzi značenou jako Tatra 111C v barvách ČSLA.
A do páru máme v tomto novém sešitu připraven cisternový vlek s označením CV-9, který z sestavy dělá krásný exponát do vitríny a na soutěže. Vlek je samozřejmě ve stejných barvách, tak jak se dříve používal.
O modelu
Celý sešit je v běžném formátu A4. Veškeré díly jsou obsaženy na 13 stranách. Na dalších 12 stranách pak najdete návodové kresby. Je zde i psaný návod a má rozsah 1,5 strany A4. Počet číslovaných dílů přesahuje 250 kusů.
Autorem modelu je pan Petr Knotek (PK Graphica) za odborné spolupráce Oty Klíngla a Pavla Jünglinga.
K modelu nabízíme i laserem pálené dezény pro celou soupravu.
Ze stavby
Ze stavby
O beta stavbu a fotografie se postaral Pavel Jüngling, který jako vždy odvedl parádní práci. Tak se pojďme navnadit co nám míří na stoly.
Stavba Tatra 111C
Stavba vlek CV-9
Hotový model Tatra 111C
Hotový model vlek CV-9